BH cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition - 21 Color Eyeshadow & Highlighter Palette

By Sevenary - woensdag, juni 28, 2017


Toen ik hoorde dat er een tweede Carli Bybel palette zou komen wist ik eigenlijk gelijk al dat ik het wilde hebben. Toch twijfelde ik een beetje omdat ik het orginele Carli Bybel palette al in mijn bezit heb en het nieuwe palette niet compleet nieuw is. Dit deluxe palette bevat namelijk elf kleuren uit het orginele Carli Bybel palette en tien nieuwe oogschaduws en highlighters. Uiteindelijk heb ik toch besloten om het te bestellen en daar ben ik heel blij om. 

 



Zo ziet de binnenkant van het palette eruit. Er zitten vijftien oogschaduws in en zes highlighters. Bij het openen van het palette was ik meteen al enthousiast, na het swatchen van alle kleurtjes was ik helemaal om. Hoe perfect is dit palette?

 Hierboven zie je swatches van een paar shimmery oogschaduws. 

 En dit zijn swatches van alle highlighters in het palette. 

Ik was al fan van het orginele Carli Bybel palette maar dit nieuwe palette is echt geweldig! Ze hebben supermooie kleurtjes toegevoegd en alles echt helemaal verbeterd. De pigmentatie van het eerste palette vond ik al goed, maar de nieuwe formule is zoveel beter. Het voelt heel zacht aan en is daardoor heel makkelijk te blenden.

Ik raad iedereen dit palette aan. Het is veelzijdig, goede kwaliteit en ook heel betaalbaar. Je kunt het palette bestellen op www.bhcosmetics.com voor $22.50.

♡♡♡

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties