Primark PS... Pink Candy Collection

By Sevenary - dinsdag, juni 27, 2017

Primark heeft een super leuke Pink make-up collectie op dit moment. Ik kon het dan ook niet laten om een aantal leuke producten te kopen. Kijk snel verder!
Hierboven zie je het PS... Eye Candy Eyeshadow Palette. Het palette bevat zes matte en drie glimmende tinten. Ik ben tevreden over de pigmentatie, zelfs de matte tinten zijn goed gepigmenteerd. De prijs van dit palette is €5.50.

Een ander palette uit de collectie is de PS... Cotton Candy Eyes, Lips & Face Collection. Hierin zitten twee highlighters/blushes, drie oogschaduws en een lip cream. Helaas is de lip cream iets te licht voor mij, maar verder is dit een leuk palette. De oogschaduws zijn lekker zacht en daardoor makkelijk te blenden. Deze kit kost €6.00.

Een close-up van de PS... Cotton Candy Eyes, Lips & Face Collection.



Verder kocht ik een paar super mooie matte lipsticks uit de collectie. Dit zijn de PS... Super Matte Lipsticks. De linker is Cream Soda en de rechter is Chocolate Sauce. De lipsticks zijn compleet matte en super long-lasting. Deze lipsticks kosten €3.00 per stuk.

Swatches van links naar rechts: Cotton Candy Lip Cream, Super Matte lipstick in Cream Soda en Super Matte Lipstick in Chocolate Sauce.

Ook kocht ik deze twee losse oogschaduw pigmenten. Links zie je Rasberry Bonbon en rechts Iced Gem. De collectie bevat nog een pigment maar die heb ik helaas niet kunnen vinden. Deze pigmenten zijn echt schitterend! Er zitten veel glitters in en ze kunnen ook nat aangebracht worden voor nog meer intensiteit.

Boven: Rasberry Bonbon. Onder: Iced Gem. Helaas komen ze op camera niet helemaal tot hun recht. In het echt zijn ze echt veel mooier. 

Tot slot kocht ik nog de lipstick hierboven, dit is de PS... Super Matte Lipstick in de kleur Whipped Cream. Dit is een hele mooie nude kleur en is wederom compleet matte en super long-lasting.

Dit is tot nu toe alles wat ik heb gekocht uit de Primark Pink Make-up collectie. Ik ben echt helemaal verliefd! Hoe leuk zijn deze roze verpakkingen? Ook ben ik tevreden over de kwaliteit, met betrekking tot de pigmentatie. Mocht je ook iets willen proberen uit deze collectie, wees er dan snel bij want ik denk dat het maar tijdelijk verkrijgbaar is.

♡♡♡

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties