Primark Haul #1

By Sevenary - donderdag, augustus 03, 2017

 Ik ben weer bij de Primark geweest en ik kwam zoals altijd niet met lege handen thuis. Hierbij mijn aankopen van het beauty gedeelte. 

Ik kocht zeven nieuwe plaknagels: (metallic) Ice Blue, (metallic) Gold Rush, Mermaid, (chroming) Alien, (pointed) Unicorn Bae, (Nail Candy) Cotton Candy en als laatste (pointed) Nearly Nude. Ik ben gek op de plaknagels van Primark, ze voegen regelmatig nieuwe varianten toe aan het assortiment en ik kon het dan ook niet laten om een paar nieuwe te kopen. 
  Hoe mooi zijn deze Mermaid nagels?
 Ik kocht ook vier nieuwe lipproducten, waaronder deze PS... Get Lippy lipkits. Een tijdje terug had ik al een paar van deze kits gekocht waar ik erg tevreden mee ben, dus toen ik zag dat ze nieuwe kleurtjes hadden moest ik die natuurlijk ook meenemen. Hierboven zie je Girls World en Flutter. Verder kocht ik een metallic matte lip crayon in de kleur Star Crush en een lustre lipstick in de kleur In The Nude.
 PS... Mermaid Brushes. Ik ben helemaal weg van mijn nieuwe Mermaid kwasten. Naast dat ze er geweldig uitzien is de kwaliteit ook zeer goed. Deze set bevat een poeder-, blush-, foundation-, eye contour- en een eye liner brush. Ik heb de kwasten gewassen en in gebruik genomen en ik ben zeer tevreden. De set kost €12.00, dit komt neer op €2.40 per kwast wat in mijn ogen zeer betaalbaar is.  

Verder kocht ik ook een eyeliner, blush en een nagellak. De eyeliner heet Chick Flick en komt uit de Pink collectie. Ik was eigenlijk niet opzoek naar een nieuwe eyeliner, maar na het swatchen van de tester wilde ik het toch graag hebben. Je kan er namelijk een mooi dun  lijntje mee zetten. Over de blushes hoorde ik dat ze goed zouden zijn en wilde er daarom eentje proberen, ik koos voor de kleur Amaretto. De nagellak is een supermooi metallic kleurtje, maar heeft helaas geen naam.

Dat waren mijn recente beauty aankopen van de Primark. Ik ben super tevreden met alles en ik vind dat Primark het de laatste tijd heel goed doet met hun beauty afdeling. Ik kan niet wachten om nog meer uit te proberen.

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties