Primark Haul #2

By Sevenary - donderdag, augustus 24, 2017

 Ik ben bij de Primark geweest en heb alweer de tweede Primark haul voor jullie klaarstaan. Klik op lees meer voor mijn aankoopjes!

Primark PS... Primer Water. Over dit product heb ik al een tijdje terug echt heel veel goede verhalen gehoord en iedereen zou haastig opzoek zijn naar back-ups. Ik was daarom blij dat ik het ineens maanden later zag staan en kocht meteen drie stuks. Je gebruikt deze spray voor het aanbrengen van make-up en het zou je make-up veel langer laten zitten. Sommige mensen gebruiken het ook als make-up settingsspray.
 Primark PS... Bronze Tanning Water. Een ander product waar ik ook al eerder over had gelezen is dit zelfbruinend water. Eigenlijk is dit gewoon een zelfbruiner maar dan in een waterspray vorm. Ik heb het al een keertje gebruikt en ik moet zeggen dat het heel makkelijk werkt. 
 Primark PS... Setting Powder. Ik las eerder ook veel goeds over een banana poeder in zo'n potje van Primark. Ik weet niet zeker of het om exact dit product gaat aangezien de verpakkingen in het buitenland soms een beetje kunnen verschillen. Ik denk eigenlijk van wel aangezien de kleur van dit poeder ook banana heet. Hoe dan ook, ik heb het al een paar keer gebruikt en tot nu toe ben ik wel tevreden. 
 Holler and Glow nail polish. Bij de nagellak afdeling zag ik deze potjes nagellak van Holler and Glow staan. Ik dacht eerst dat deze lakjes gewoon van de Primark zijn, maar later kwam ik erachter dat Holler and Glow een merk is dat exclusief bij Primark te koop is. Links zie je de kleur Mermaid Rogue en rechts Self Made. Ik heb Mermaid Rogue al gebruikt en ik ben echt positief verrast over de kwaliteit. Ik zal binnenkort zeker weer kijken of er nieuwe kleurtjes zijn.
Primark PS... PRO Kissproof Matte Liquid Lipstick. Ik had al eerder een liquid lipstick van deze lijn waar ik tevreden mee was en ik was blij dat ik eindelijk meer kleurtjes zag staan. Hierboven zie je Coco in Love en Rose in Paris. 
Primark PS... Super Matte Liquid Lipstick. Over deze liquid lipsticks had ik ook veel goeds gehoord, maar ik kon ze helaas nooit vinden. Tot dit bezoek, ik zag ze namelijk eindelijk staan in verschillende kleuren. De bovenste is 09 Karla en de onderste is 04 Kylie. 

Verder kocht ik ook weer een pakje nepnagels (hoe kon het ook anders?) in de kleur Strawberry Crush en een kwastenreiniger. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn aankopen te zien. Tot snel!  

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties