Primark PS... Get Lippy Lip Kit

By Sevenary - vrijdag, augustus 11, 2017

Primark PS... Get Lippy. Primark heeft sinds een paar maanden een lip kit in het assortiment zitten, die bestaat uit een liquid lipstick en een lipliner. Ik heb zelf vijf van deze lip kits in mijn collectie en die laat ik graag aan jullie zien.
Hierboven zie je hoe de lip kits verpakt zijn, ze doen mij denken aan de lip kits van Kylie Cosmetics. Aan de bovenkant van het doosje staat de naam van de set. De kleur links is Girls World en rechts is Flutter. De sets komen in zowel matte als metallic varianten.

  Dit zijn alle kleuren bij elkaar ik heb. Ik heb zelf drie matte en twee metallic sets in mijn collectie.
 Tijd voor swatches! Van boven naar beneden: Girls World, Flutter, Cookie Dough, Molten Bronze en Molten Lava. 

Cookie Dough, Molten Bronze en Molten Lava heb ik al een tijdje in mijn bezit en ben ik erg tevreden mee. Girls World en Flutter zijn nieuw in het assortiment en ben ik wederom tevreden mee. Ik vind deze lip kits erg goed werken. Ze geven goed pigment af, zorgen niet voor een plakkerig gevoel op je lippen en blijven redelijk lang zitten. De Get Lippy lip kit is te koop voor €4.00. 

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties