Victoria's Secret Velvet Matte Cream Lip Stain - Swatches

By Sevenary - vrijdag, augustus 25, 2017

Toen ik op vakantie ging moest ik natuurlijk op Schiphol even langs de Victoria's Secret. 


Mijn ogen vielen op de Velvet Matte Cream Lip Stains, ik vond ze er goed uitzien en kocht twee om uit te proberen. Ik koos voor twee nude kleuren omdat ik dat toch het meest draag. De donkerdere nude heet Perfection en de lichtere heet Adored. Bij de kassa kwam ik erachter dat de derde bij aankoop van twee gratis was en daarom pakte ik snel nog een extra in de kleur Adored.

 Tijd voor swatches! Hierboven zie je bovenaan Adored en daaronder Perfection. Beide zijn kleuren die ik dagelijks zou gebruiken. Ik vind de cream lip stains heel fijn werken. Ze blijven lekker zacht en drogen de lippen niet uit. De formule doet mij een beetje denken aan de NYX Soft Matte Lip Creams, die ik ook heel fijn vind werken.

De Velvet Matte Cream Lip Stains zijn in Nederland te koop bij Victoria's Secret op Schiphol voor €15.00 per stuk.  

 

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties