Primark Haul #3

By Sevenary - donderdag, augustus 31, 2017


 Het is alweer tijd voor Primark haul nummer drie op mijn blog! 

 Als eerst kocht ik twee varianten van het PS... Master Eye Palette. De paletten hebben verder helaas geen namen. Ik kocht natuurlijk ook weer nepnagels, ik koos voor Soft Violet (metallic) en voor Bronze Dream (metallic matte). 

Dit is hoe het eerste PS... Master Eye Palette eruit ziet van binnen.

En dit is hoe het tweede PS... Master Eye Palette eruitziet van binnen. De kleuren van dit palette zijn in het echt iets donkerder.

Dan kocht ik ook een palette van het merk Girls With Attitude (GWA). Dit is The Ultimate Goddes Palette. Ik kende dit merk nog niet echt, ik had alleen hun wimpers zien hangen in Primark. Ik vind het dan ook heel leuk dat ze nu meer van dit merk hebben. Dit palette is echt schitterend! 

Zo ziet het palette er van binnen uit. Het is een mooie mix van zowel warme als koele tinten. 

Als laatst kocht ik ook een PS... Bronze self tan mousse, ik heb deze mousse al een keer gebruikt en ik moet zeggen dat het heel makkelijk werkt. Ik had wel al eerder een speciale handschoen ervoor gekocht. 

Dit was mijn Primark haul #3, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Tot snel!

  • Share:

You Might Also Like

0 reacties